06-12-2009, 08:32 PM
Flixieluv Wrote:Moker! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:De poules waarvan ik vindt dat alle 4 de teams een redelijke kans hebben om door te gaan zijn D en E. De groepshoofden zijn favoriet voor de groepswinst, maar die andere drie kunnen allemaal 2e worden. In B moet Zuid-Korea heel veel (scheidsrechters)geluk hebben om door te gaan en voor de rest zit er in alle poules wel een hele zwakker broeder die 'op zeker' 4e wordt.
ik vindt?
:lol: Lekker GZ, daar gaat je stokpaardje "ik maak nooit taalfouten", en je wordt ook nog eens verbeterd door een medelander! En niet lullen dat het een tikfout was, de d zit niet naast de t op het toetsenbord.
Ik heb helemaal nog nooit gezegd dat ik nooit taalfouten maak en ik heb bij de taalfouten die ik af en toe maak ook nog nooit gezegd dat het een tikfout was, dus je hoon is lachwekkend. En kom maar eens met een post van de afgelopen, pak em beet, 3 jaar waarin ik iets suggereer waaruit zou blijken dat ik dit als 'stokpaardje' heb.
En ter 'verdediging': ik had het stukje 4 keer opnieuw getikt en blijkbaar ergens vindt laten staan, zonder te kijken of het grammaticaal nog klopte. Shit happens.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!