10-12-2009, 06:48 PM
Zullen we voor CTM dezelfde deadline aanhouden als bij FTM? Aangezien alle challengers veelal maandags beginnen, dacht ik aan maandagavond 22.00uur?
De vraag is wat we dan gaan doen? Blijven we per toernooi 2 spelers kiezen? (of per toernooi 3 spelers, of iets in die geest?) met de volgende punten?
-------
Juiste finalist 1 punt
Juiste finale 2 punten
Correcte winnaar 3 punten
Correcte winnaar + finale 4 punten
-------
Lijkt mij wel de leukste manier!(de punten dan, aantal spelers moeten overleggen) Dan maken we net zoals FTM, elke week een topic aan voor desbetreffende toernooien, met daarin ook voorspellingen! Vervolgens maken we een apart topic waar alleen de overzichten komen en tussenstanden met weekwinsten en scores komen.
Mijn voorstel:
Deadline: altijd maandag 22.00uur
Puntentelling: zoals hierboven genoteerd
Aantal spelers: 2 of meer? (ik zeg 2!)
Bijhouden van:
- totaalstand (via excell, waarbij ik dacht aan een standaard beginversie die jezelf makkelijk kunt invullen thuis, en een versie die hier op het forum komt voor de volgers!)
- weekwinnaars (uiteraard!)
- .....
- .....
De vraag is wat we dan gaan doen? Blijven we per toernooi 2 spelers kiezen? (of per toernooi 3 spelers, of iets in die geest?) met de volgende punten?
-------
Juiste finalist 1 punt
Juiste finale 2 punten
Correcte winnaar 3 punten
Correcte winnaar + finale 4 punten
-------
Lijkt mij wel de leukste manier!(de punten dan, aantal spelers moeten overleggen) Dan maken we net zoals FTM, elke week een topic aan voor desbetreffende toernooien, met daarin ook voorspellingen! Vervolgens maken we een apart topic waar alleen de overzichten komen en tussenstanden met weekwinsten en scores komen.
Mijn voorstel:
Deadline: altijd maandag 22.00uur
Puntentelling: zoals hierboven genoteerd
Aantal spelers: 2 of meer? (ik zeg 2!)
Bijhouden van:
- totaalstand (via excell, waarbij ik dacht aan een standaard beginversie die jezelf makkelijk kunt invullen thuis, en een versie die hier op het forum komt voor de volgers!)
- weekwinnaars (uiteraard!)
- .....
- .....
He i’m back, koploper FTM 2018!