11-01-2010, 07:50 PM
Dat ging inderdaad heel soepel ja, dat ik ingedeeld werd. En Mist is nu dus niet ingedeeld, ondanks dat er nog geen partij gespeeld is. Als je op een vaste tijd wilt loten, wat wmb prima is, dan moet dat wel gecommuniceerd worden, want dan is dat dus wel degelijk een deadline.
Dit zijn uitzonderlijke weken, want nu kun je gewoon de hele maandag nog pollen omdat er toch niks gespeeld wordt. Waarsch heeft Mist daarom ook nog niet gepolled. Daarom lijkt het me handig om deze weken sowieso pas op dinsdag te loten. Normaliter kan dat wel rond deze tijd, zeker als er in Europa gespeeld wordt.
Dit zijn uitzonderlijke weken, want nu kun je gewoon de hele maandag nog pollen omdat er toch niks gespeeld wordt. Waarsch heeft Mist daarom ook nog niet gepolled. Daarom lijkt het me handig om deze weken sowieso pas op dinsdag te loten. Normaliter kan dat wel rond deze tijd, zeker als er in Europa gespeeld wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello