13-01-2010, 02:39 PM
Ad Wim Wrote:Haha, en dit is nou precies waarom ik twijfelde om mee te doen. Zelfs als ik het op een normale manier zeg, is het niet goed. Maar gezien jullie reactie weten jullie zelf ook wel dat ik gelijk heb. Melzer is inderdaad lekker in vorm, met een verlies tegen Ebden vorige week. En Chardy is ook lekker in vorm ja de laatste maanden. Melzer mazzelt hier gewoon tegen fucking Grosjean en Ferrer pakt zijn kansen niet. Ferrer 3-0 voor in H2H tegen Melzer, maar zover hebben jullie zeker niet gekeken of dat telt opeens zeker weer niet. Ferrer heeft dit toernooi ook nog gewonnen twee jaar geleden en vorig jaar halve finale. Won van Davydenko twee weken geleden. Hou toch op zeg. Ik ben ook alweer behoorlijk klaar met die zogenaamde 'discussies'. Wat je ook zegt, het is toch wat anders, en de volgende week telt de H2H opeens wel als het zo uitkomt.
Blijven jullie maar lekker het hele jaar iedereen nemen die al door is en het tot op het bot verdedigen en proberen te verkopen dat het geen veilige keuze is en er heel veel plezier aan beleven, ik hou m'n mond wel.
Stop er aub mee!
Houd de eer aan jezelf, voordat je jezelf weer belachelijk maakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.