28-01-2010, 10:56 AM
Peter Wrote:Van Dijk was idd erg goed (maar als je keeper uitblinkt geeft dat al aan dat je geen makkie had), Ahmadi was aardig (2 goals maakt zn spel niet persé beter, maar ook dat was in orde), Vlaar mag van mij zo in Oranje en Tomasson blijft toch ongelofelijk leep.
Zeker in de beker heb ik mijn PSV-bril echter niet op, maar toch vond ik 90 minuten lang een PSV-goal in de lucht hangen.
van dijk was erg goed. hij heeft 1 doelpunt voorkomen (toivonen). verder had de zeer matige amarabat een leuke kans in de eerste helft en in de tweede helft was er nog een aantal scrimmages voor de goal bij feyenoord. ik kijk echter vaak met samengeknepen billen naar feyenoord, gisteren in het geheel niet. ik vond psvee geen moment verontrustend en ik weet werkelijk niet wie die goal zou hebben moeten maken.
Quote:Als je dit een geweldige pot van Feyenoord vond ligt de lat dus idd niet meer zo hoog in Rotterdam (begrijpelijk en niet lullig bedoeld).
feyenoord heeft zeer geconcentreerd gespeeld en kennelijk nam feyenoord deze wedstrijd heel serieus. er is gewoon uitstekend gevoetbal tegen een ploeg die 39x niet verloren had (niet geheel toevallig de laatste keer ook van feyenoord). voordeel is dat dit een ideale pot was voor het reactievoetbal van feyenoord, maar het is gewoon subliem uitgevoerd. dat is een prima prestatie en dat de lat dus hoog gelegd zou zijn is misplaatst denigrerend en dat de opmerking dat je dat niet lullig bedoelt nog misplaatster.
Quote:0-5 had best gekund ja als iedereen goed was Bij Feyenoord, maar 5-5 evengoed.
ga toch weg man, psvee had van z'n lang zal z'n leven niet 5 keer gescoord. ze hebben niet eens 5 kansen gehad. na de 0-1 zat er er geen moment meer in voor psvee.
Quote:En als Dzsudzsak, Engelaar en Manolev er dan gewoon 90 minuten bij waren 10-5. Zo lust ik er nog wel een.
ja, maar die deden niet mee, fer en cisse wel (schijnt).
Quote:ps. goh.. de Eagles loten Ajax.. wie had dat verwacht.
tsja, blom weer he, dat is nu eenmaal een neus.