28-01-2010, 01:53 PM
Lamme Lennie Wrote:[Als je puur de regels hanteert
Doe dat dan van 2 kanten. Een bal met 2 handen vangen, klemvast hebben 3 meter binnen de lijnen mag wel.
Nogmaals, kreeg Heubach nou serieus geel (de 1e) voor tijdrekken bij een 1-0 achterstand?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->