03-02-2010, 10:05 AM
De Limburgers komen woensdagavond op bezoek in de Amsterdam ArenA en treffen in Jan Vertonghen, Eyong Enoh en Luis Suárez drie spelers die op scherp staan. Mochten zij door Nijhuis worden bekeurd, dan missen zij zondag de kraker met Twente, waarin Ajax voor zijn laatste Champions League-kans vecht. Ook Ismail Aissati en Toby Alderweireld kunnen zich geen gele kaart permitteren, maar zij maken geen deel uit van de selectie.
ââ¬ÅRien Koopman heeft met de aanstelling van Bas Nijhuis bij Ajax-Roda JC een grove fout gemaaktââ¬Â, zegt een arbiter, die uit angst voor represailles van de KNVB anoniem wil blijven, in De Telegraaf. ââ¬ÅOm hem de wedstrijd vóór Ajax-FC Twente te 'geven', terwijl er vijf Ajacieden qua gele kaarten op scherp staan, is niet slim.ââ¬Â De leidsman haast zich erbij te zeggen, dat hij niet twijfelt aan de integriteit van Nijhuis, maar dat de Enschedeër het nooit goed kan doen.
Er zit dus ook duidelijk een enorme Ajax fan in het scheidsrechterskorps. Deze durft zijn naam ook niet te zeggen, anders mag hij nooit meer een wedstrijd van Ajax fluiten :razz:
ââ¬ÅRien Koopman heeft met de aanstelling van Bas Nijhuis bij Ajax-Roda JC een grove fout gemaaktââ¬Â, zegt een arbiter, die uit angst voor represailles van de KNVB anoniem wil blijven, in De Telegraaf. ââ¬ÅOm hem de wedstrijd vóór Ajax-FC Twente te 'geven', terwijl er vijf Ajacieden qua gele kaarten op scherp staan, is niet slim.ââ¬Â De leidsman haast zich erbij te zeggen, dat hij niet twijfelt aan de integriteit van Nijhuis, maar dat de Enschedeër het nooit goed kan doen.
Er zit dus ook duidelijk een enorme Ajax fan in het scheidsrechterskorps. Deze durft zijn naam ook niet te zeggen, anders mag hij nooit meer een wedstrijd van Ajax fluiten :razz:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen