03-02-2010, 02:51 PM
Jansoe Wrote:Ik kom niet uit Zwolle, maar dat geheel terzijde.
de provincie is groot.
Quote:Waarom ik voor Ajax ben geworden? Dat komt omdat mijn pa en mijn broer ook voor Ajax zijn in de tijd dat ik net een klein beetje op begon te groeien. Dat was trouwens de tijd dat PSV de Europacup won en elk jaar kampioen werd.
mijn vader is ook voor ajakkes hoor, ook zo'n gloryhunter. het tekent gewoon je gebrek aan identiteit. lekker aanhaken bij de grote gemene deler, lekker de weg van de minste weerstand. je bevestigt mijn beeld, dank daarvoor.
Quote:Hoe komt het datmijn pa voor Ajax werd dan? Dat kwam door mijn opa, die van oudsher uit Amsterdam kwam. (dat kan natuurlijk ook nog, maar je bent zo gods vreselijk kortzichtig dat je daar nooit over na zult denken.)
als je uit amsterdam kwam was je voor dws en later fc amsterdom. dus je opa was iig een gloryhunter. en kennelijk heb je je identiteitsprobleem van je vader.
Quote:De club wordt in kleine gemeenschappen als hier je met de paplepel ingegoten. Zijn je ouders voor Feyenoord, dan ben jij dat ook. Zijn het toevallig mensen die WEL verstand van voetbal hebben, dan ben je dus niet voor Feyenoord maar voor Ajax.
ah, dus als je verstand hebt van voetbal ben je voor ajakkes. leuk dat jij iemand kortzichtig noemt.

Quote:maar ach, dat zal jij wel nooit begrijpen...
mooi dat je wederom bevestigt dat je de grootste identiteitsloze zak hooi betn van dit forum.