04-02-2010, 12:05 AM
Jansoe Wrote:Ja, maar Elspeet en Zwolle liggen in 2 verschillende provincies. Ik had jou toch hoger ingeschat. Grote waffel over anderen, maar zelf ook zo oliedom als het maar kan...
zeg identeitsloze zak hooi, alles buiten de randstad is de provincie. snap jij nu werkelijk niet dat ik dat daar mee bedoel? en denk je dat het mij ook maar iets interesseert in welke provinicie bilspleet ligt? rot toch op man.
Quote:Waarom ben jij dan niet voor Sparta maar voor F? Wat maakt dan op dat gebied jou minder een gloryhunter dan anderen?
omdat feyenoord voor mij de dichtstbijzijnde voetbalclub was (en is), dombo.
Quote:Als je uit Amsterdam kwam was je voor DWS en later FC Amsterdam. Mijn opa dus niet.
je opa was een identiteitsloze gloryhunter die achter de grote gemene deler aan liep, en je vader en jij zijn niet anders
Quote:Sjonge, moet ik dan overal een smiley bij zetten zodat jij ook begrijpt hoe iets bedoeld wordt? :roll:
ja. maar leuk dat je nu gaat suggereren dat je het anders bedoeld hebt.

Quote:mooi dat jij gewoon weer lekker op de man gaat spelen. Zo ongeveer het enige wat je kunt en doet als je niets weet te zeggen.
nee hoor, ik heb je haarfijn en beargumenteerd uitgelegd waarom ik je een identiteitsloze meeloper uit de provincie vind en als die argumten je niet welgevallig zijn wil dat niet zeggen dat ik niets te zeggen heb. daarnaast vind ik je een grote zak hooi. ga huilen anders?
Quote:Apeldoorn, Harderwijk om er zo maar ff 2 te noemen...
je komt gewoon uit zwolle zuid. uit de provincie. en je bent voor ajakkes omdat je vader dat was, omdat je zelf niets kunt verzinnen en omdat je dan niet gepest werd op school.