04-02-2010, 08:49 AM
waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:Voyou Wrote:En ja hoor, Nijhuis geeft een penalty voor Ajax en negeert zijn grensrechter die heeft gevlagd voor buitenspel... :roll:
edit: en de halve Roda-bank naar de tribune gestuurd
Jammer dat je er dan niet even bij vermeldt dat het een onterecht vlagsignaal was en Nijhuis dus terecht door liet spelen.
jammer dat jij er dan niet even bij vermeldt dat die eerste strafschop een schwalbe was en dat het misschien vreemd is dat alles ajakkessieden schande spreken over de schwalbe van tomasson en dat ze iig jij nu daarover je mondje dicht houdt.
Hou toch op man, ik heb de wedstrijd niet eens gezien en baseerde me op verschillende bronnen die aangaven dat het een onterecht vlagsignaal was. Ik kan niet zeggen over eventuele schwalbes en volgens mij heb je mij nooit gehoord over het gevalletje Tomasson. Maar mooi dat je weer reageert alsof er een olifant op je teentjes is getrapt, geeft de overwinning van Ajax (met of zonder schwalbes) toch weer wat meer glans. Ik heb zelfs liever dat ze onterecht winnen, aangezien de reacties van o.a. jou dan veel leuker zijn.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]