04-02-2010, 10:16 AM
gittermaster Wrote:Ik kan het niet laten om nog een laatste keer te reageren.
zo voorspelbaar.

Quote:ik ben in een discussie nog nooit weggelopen
ik heb je wel vaker horen zeggen dat je niet meer zou reageren hoor. ik heb geen zin om het op te zoeken. maar goed, je stelt je gewoon laf op. je doet net of ik gek ben terwijl alleen ajakkessieden het geen schwalbe vinden. misschien zou je je eigen waarneming eens moeten heroverwegen dan misplaast verontwaardigd gaan zitten doen.
Quote:en heb ook nog nooit gehuild
geloof ik niet
Quote: dus waar dat "weer" op slaat is me een raadsel. Waarschijnlijk een reactie om me toch nog te laten reageren, zo niet dan is dit nog triester dan niet reageren :roll:
gelukt. \

Quote:Ik zeg ook dat er volgens mij sprake van contact is en daar baseer ik mijn mening op, in ieder geval was er duidelijk geen sprake van contact bij JdT.
Jij hanteert het uitlokken van een pingel als maatstaf voor een schwalbe, ik stel dat een schwalbe een duikeling is, zonder dat er contact geweest is.
werkelijk een idiote maatstaf. je kan ook weinig anders zeggen als je pro ajakkes bent en het trieste gedrag van sneuarez kennelijk niet wil zien en niet wil afkeuren. zegt mij genoeg hoor.