04-02-2010, 12:44 PM
Box Brother Wrote:waf Wrote:Mac Wrote:Denk namelijk dat ajax hoe dan ook wel gewonnen zou hebben gisteravond.
ja, ik weet dat toch niet. de 1ste helft was ronduit slecht van ajakkes, en eigenlijk vond ik roda gevaarlijker. bij de discutabele 1-0 was het voor ajakkes een stuk makkelijker voetballen en toen kreeg (heb ik niet gezien trouwens) junker die kans op 1-1. bij de 2-0 en rood is het natuurlijk helemaal gedaan.
ik ben benieuwd hoe ajakkes zich houdt tegen twente.
Kans van Junker was levensgroot ... Elke professionele spits moet zo'n bal iig op goal schieten (Junker schoof hem naast). En wat ik van de samenvatting heb begrepen was FC Twente - Heracles een dramatische pot van Twente die minimaal in een gelijkspel had moeten eindigen.
die wedstrijd heb ik ook ff zitten kijken (en dan mis je dus de kans van junker) en ik vond echt dat heracles het betere van het spel had. maar ja, als je niet scoort verdien je niet te winnen. en twente heeft ruiz, en dat is toch een kwaliteit.
even los van die kans van junker, ik vind die gast wel een groot verschil met zijn tijd bij fietstas. toen vond ik hem niks, nu oogt hij veel fitter.