04-02-2010, 04:17 PM
waf Wrote:ik denk dat de scheids zag dat keller gevaarlijk vrij kon inkoppen bij corners en dus een reden zocht hem weg te zenden, zodat psvee deze pot gewoon kon uitvoetballen.
ik heb alleen de herhaling van deze actie gezien en kon me wel indenken dat hij daarvoor geel kreeg. die eerste overtreding (blijven staan als iemand langs je heen loopt) vind ik altijd dubieuzer. de aanvaller kan je ook bewust opzoeken en moet weten dat je niet door iemand heen kan lopen. toch wordt daar altijd voor gefloten en daar heb ik moeiete mee. moet keller dan opzij stappen en zeggen: gaat u gang? :|
Er is natuurlijk een verschil tussen 'stil blijven staan' en 'blijven staan en een blok zetten'. Bij het laatste worden de heupen en/of schouders moedwillig zodanig gedraaid dat de passerende tegenstander hierdoor wordt opgevangen. Als hierdoor een kansrijke situatie had kunnen ontstaan is het m.i. terecht geel waard. Maar in het geval van Keller kan ik me die eerste gele kaart niet meer voor de geest halen, op youtube kan ik die situatie ook niet vinden. De tweede gele kaart is voor mij volkomen terecht want hij probeert terwijl beiden tegen elkaar op springen met zijn arm de bal bij isakson weg te tikken.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Vooruit PSV !!!!