04-02-2010, 04:27 PM
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:Grappig man, dat achteraf zeggen. Blijf maar lekker veren in de reet steken van ML en mij op de kast jagen, ik vind het allemaal prima. Blijkbaar zit de frustratie diep. Het zal waarsch wel iets met Ajax te maken hebben, gezien je frustratie op dat gebied...
![]()
Ad, Ad, Ad, wat ga je er weer op de laatste tijd. Als er iemand gefrustreerd is ben jij 't wel. Welke reden heb ik eigenlijk om gefrustreerd te zijn? Omdat Feyenoord 4 punten achter Ajax staat? Dat zegt meer over jouw cluppie dan de mijne hoor. Maar ik zal het bij tennis laten hier, al het andere is een ander forum voor.
Maar volgens mij heb je soms zelf niet in de gaten hoe zwaar overtrokken je reacties zijn. Alleen de laatste 2 weken al discussieer/reageer je hier vrij fel met/op tampie, buurs, hag, stille en mij. Zeg maar 80% van de personen die hier regelmatig komen. Mij maakt het niet uit hoor, ik houd er van. Maar als je het irritant vind dat ik iets positiefs(of negatiefs in jou ogen) over ML zeg reageer er dan niet op.
:^o
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...