08-02-2010, 02:27 PM
D'r an met de lippe Wrote:waf Wrote:erg mooie pot. ik vond heracles niet eens zo slecht de eerste helft, ik vond grun vooral heel goed.
idioot dat ze het zo hebben laten liggen.
Vergeleken met veel wedstrijden dit seizoen vond ik Heracles erg ondermaats in de eerste helft. Behoorlijk veel knullig balverlies, het liep voor geen meter. Groningen speelde inderdaad goed, met name aan de rechterkant waren ze erg gevaarlijk.
Heracles heeft geluk gehad maar Groningen heeft het ook wel erg dom laten liggen.
Breukers was ook weer eens erg goed, in Enschede had hij stoch in de pocket en zaterdag bleef hij maar opkomen in de tweede helft. Ik vind hem nu al een paar wedstrijden achter elkaar 1 van de betere spelers op het veld.
Toch stond hij bij de 0-1 en de 0-2 niet heel sterk te verdedigen. de 2de helft speelde hij goed, maar dat is ook wel makkelijk als je tegen 9 man doet.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen