10-02-2010, 08:34 PM
Wat een topdag! We hebben groot stuk Berrer-Clement gezien. Wat een vervelend mannetje is die Clement zeg! De man kan totaal niet tegen geluiden uit het publiek en was niet aardig tegen ballenkinderen. Aangezien een groot gedeelte van de aanwezigen Berrer in hun team had stonden we achter de Duitser. Aan het eind van de wedstrijd was het effe bibberen maar gelukkig kwam het goed. Na afloop juichte Berrer naar ons en wilde hij met ons op de foto
. Daarna stukjes gezien van Soderling-Sijsling, Troicki-Melzer en bijna de gehele wedstrijd van Davydenko. Vooral Ad en ik hadden het daar naar ons zin (wij hadden Davy)
Als de andere forummers terug zijn zullen zij denk ik ook nog een verslagje maken. Daar ben ik niet zo goed in #-o
Wat mij betreft gaan we de volgende keer met een een nog grotere groep naar Rosmalen

Als de andere forummers terug zijn zullen zij denk ik ook nog een verslagje maken. Daar ben ik niet zo goed in #-o
Wat mij betreft gaan we de volgende keer met een een nog grotere groep naar Rosmalen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...