08-11-2005, 10:58 AM
centre court Wrote:Feli Robbie. hoe is het trouwens met je gezondheid?
Op zich wel goed. Inmiddels ga ik dagelijks met een auto met automatische versnelling naar het werk en ga ik met de lift naar mijn etage, ipv 10 minuten fietsen en de trap pakken, maar goed het is tijdelijk.
Donderdag naar de Orthopeet om de kijkoperatie voor te bereiden/bespreken, kijkt die meteen even naar de MRI. Hopelijk in December of Januari nog onder het mes, zodat mijn tennisseizoen start eind maart niet in gevaar komt. Maar het belangrijkste blijft natuurlijk een goed herstel van mijn knie. Bedankt voor je interesse!
Hoe is tie met jou spelertjes? Ik heb een beetje het gevoel dat ze een beetje blijven steken in hun ontwikkeling? Je traint ze natuurlijk wel dagelijks, wat vanzelf zijn vruchten gaat afwerpen. Alhoewel mijn Joachim Robertos ook niet verder komt, ondanks zijn 761 SP. Maar jij hebt een heel rijtje spelers, dus daar moet wel een toekomstig nr 1 tussen zitten of niet?
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]