16-02-2010, 01:18 AM
Scholten! Wrote:Geen probleem hoor, bedankt voor het bijhouden. Wat ik echter niet zo goed begrijp, is waarom ik Russell heb en geen Petzscher. Maar voor de rest klasse voor het aanpassen. Stepanek had ik zeker gehouden. Almagro wellicht niet, maar ik heb iig Nalbi nu.centre court Wrote:Klasse Gimeno! =D>
Steppie wint met moeite van Anderson en verloor vorige week van Malisse. Die durf ik met een gerust hart weg te leggen voor 2400 euro. Dat gaat echt niet de Soderling van deze week worden.
Ad trouwens weer trainen? Ik neem aan dat ie niet met de beschikbare info voor Almagro en Steppie is gegaan. Dan is het wel weer een zuur begin van de week zo.
Ik moest Ad's team bijhouden. Hij had Step en Almagro al, en aangezien ik zelf ook Step heb en Almagro nog wel zag winnen (net als 7 andere managers) heb ik het zo gelaten.
En zoals ik van tevoren al zei, ik ben gewoon maandagavond heel vaak weg en daarom was ik aanvankelijk voor een andere deadline en twijfelde ik ook over mijn deelname.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello