16-02-2010, 02:56 PM
Ad Wim Wrote:En niet alleen tijdens de week, maar vooral voorafgaand. Het maken van een team is toch een van de leukste dingen van dit spel. Afwegingen en keuzes maken, dingen uitzoeken. Als je het op een manier als buurs doet, is daar dus niks meer aan. Je hebt toch ook veel meer lol en voldoening als je een keuze maakt die weloverwogen is en waar je een tijdje over hebt getwijfeld? Op deze manier heb je dat dus niet. Ook mijn onderbouwing voor een lager budget.
Ik was gisteren vrij en heb me nog nooit zo uitgebreid voorbereid. Ik heb uitgezocht hoeveel punten ik ong moet halen voor een goede score deze week. Dan deel je je budget door die verwachte punten en dan weet je hoeveel euro een speler per punt mag kosten. Dan heb je heel snel in de gaten dat er heel weinig spelers in Marseille en BA rendabel worden. In Marseille zijn de jongens die ver gaan komen te duur en/of te onzeker(Soderling/Youzhny). In BA heb je teveel 50/50 potjes zoals altijd op gravel.
In Memphis zijn gewoon genoeg gasten van 500 of 600 euro die na 1 zege al rendabel zijn. Dan neem ik liever die dan een onzekere gravelrukker.
Niets is sterker dan dat ene woord...