19-02-2010, 01:21 PM
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:geschreeuw...Ik heb FTM georganiseerd ja, maar precies vanwege achterlijke drollen als jij doe ik het niet meer. Het is voor hen nooit goed terwijl je er toch flink wat tijd in steekt. En vind je het heel gek dat ze jou niet als organisatie vragen?![]()
Hoop voor jullie dat jullie op het werk beter met opmerkingen (niet eens kritiek) omgaan.
Ik bied al tijden aan om te helpen, heb het ftm schema opgezet. Veel meer kan niet volgens mij, anders hoor ik het graag.
En jij organiseert wel wat Ad? Laat me niet lachen omdat spel van je...wat een werk :lol:
En als jij zulke opmerkingen op je werk maakt, wens ik je veel succes. Net als met e-mails sturen en stukken schrijven.
Nogmaals Ad...Ik vraag alleen of er geholpen kan worden bij de verweking. Nogmaals dat is geen zeiken...Het is voor mij al goed, maar kan door een simpele handeling nog veel beter.
Ik hoef niet gevraagd te worden als organisator, maar zou het wel begrijpen. Er zijn weken dat ik veel aanwezig ben.
Schrijven op een forum is wat anders als zakelijk voor mij. Denk dat je mond open valt als je wat zou lezen...