20-02-2010, 03:08 PM
Ad Wim Wrote:Maar nogmaals, en nu echt voor de laatste keer, Kuip en ik geven dat dus al wekenlang aan en het heeft niks te maken met dat het goed gaat of niet. Ik gaf het ook aan toen ik laatst brons haalde. Dus kap nou eens met ons woorden in de mond te leggen.
En accepteer gewoon dat wij minder fanatiek zijn, wat is het probleem daarvan?
En die laatste opmerking is wel heel grappig, zeker omdat jij onlangs je Feyenoord-seizoenkaart hebt opgezegd
Welke woorden leg(gen) ik/wij jullie in de mond dan?
En accepteren dat jullie minder fanatiek zijn? Kuiper ja... jij post je hier een ongeluk! Begrijp me goed... ik vind 't top dat er hier meerdere fanatieke forummers zijn hoor, anders was 't maar een dooie boel. Maar ga even iemand anders wijs maken dat je niet fanatiek meer bent. Of moet ik even een selectie maken uit je berichten van de laatste dagen? Die gingen echt niet over de poll of LTM hoor.
En die laatste zin van jou mag er ook wel zijn.

Het enige dat klopt, en ik neem aan dat je dat bedoeld maar je zegt 't niet, is dat ik i.t.t. een jaar of 4 geleden geen seizoenkaart heb nee. Maar jij wekt in jouw post de indruk dat dat komt omdat het slecht gaat met Feyenoord? Dan adviseer ik je even de klasseringen van Feyenoord in de jaren dat ik een seizoenkaart had op te zoeken. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...