23-02-2010, 02:30 PM
Haggie Wrote:_Tampie Wrote:Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Ik ben blij dat jullie nu nog zo lekker vrolijk zijn, hou dat nog even vast.Cilic haalt voor 90% zeker 180 punten en een reële kans op meer. Noem eens een paar gasten uit jouw team die wij niet hebben waarvoor hetzelfde geldt.
Wie jullie allemaal hebben ten opzichte van mij kun je wel opzoeken. Dat is ook niet het meest interessante bij mijn keuze om Cilic weg te laten, maar welke ik zelf voor dat geld in de plaats heb genomen, en waarom.
- Karlovic, Korolev, Gil en Kubot erin voor Nieminen en Cilic
- Omdat ik verwacht dat de punten die ze halen ongeveer gelijk zijn (verwachting op voorhand); en omdat ik een verschil wil maken. Gezien mijn verwachting kan dat verschil zowel positief als negatief zijn (of mijn verwachting is fout, maar het is mijn verwachting dus baseer ik er mijn keuze op). Ik dacht eigenlijk dat iedereen weinig zou investeren in Dubai (budget / punten verhouding is matig) en ik dus een van de weinige mét Cilic zou zijn. Ik ben met jouw verwachting meegegaan dat hij veel gekozen zou worden en daarom heb ik hem niet genomen.
@Stille / Haggie: volwassen reactie, keep it going :eten: .[/quote]
Ik ben de smileys aan het uitproberen :hap2:
Nou dat gaat al aardig, nu het quoten nog