09-11-2005, 12:47 AM
waf Wrote:gittermaster Wrote:hehe, ach ja eerste 2 x de hoofdprijs gewonnen, nu wat minder succesvol.
Volgende keer maar eens naar "knoop in je zakdoek". Maak ik meer kans.
=D> ik stond op de crosstrainer en op 1 van de 5 flatscreens stond lingo aan (met doventeletekst). op een gegeven dacht ik dat zou die gittermaster toch niet zijn? ik zal het eens in een pb'tje vragen. :lol:
ik kon niks horen, maar het zag er goed uit. best pech. en dom om die rooie bal te trekken natuurlijk. verliezen kan dan, maar ik wilde gezegd hebben dat je van de domste wijven verloren hebt die ooit met lingo hebben meegedaan. in de finale bakten ze er geen pepernoot van. :8:
die lamme lucille stond trouwens ff van de zijkant in beeld bij de finale. gedverdemme, zag er niet uit. :waf: waarom doe je dan ook niet mee als lance durris?
desondanks een puik optreden git!
hehe, je hebt gelijk, de grootste frustratie was idd dat we van die 2 wijven hadden verloren. Ik moet ook bekennen dat ik t ze echt niet gunde in de finale (zo'n slechte verliezer ben ik dan ook wel weer). Ons werd gevraagd om tussen het publiek te zitten en mee te juichen. Jammer joh! Baalde op dat moment echt, ik had die 1875 netto de man al in mijn maandbudget meegerekend :razz:
Helaas, weer 3 jaar wachten op die bonus...
The great old Ludwig von...