09-11-2005, 01:24 PM
Het lijkt mij heel duidelijk wie er doorgaan: Federer (1), Ljubicic (2), Nadal (1) en Agassi (2). Maar die kun je natuurlijk niet allemaal nemen. Ik denk dat Ljubicic van Nadal kan winnen in de halve en dat Agassi weinig kans heeft tegen Federer. Behalve als Agassi ineens eerste wordt in die poule. Maar dan nog denk ik dat Ljubicic van Agassi kan winnen. Dus Federer en Ivan lijken mij zekerheidjes.
Dan heb je nog 4095 over, waarmee je mijns inziens het beste Davydenko en Nalbandian kunt kopen. Met Nalbandian weet je het maar nooit en als Davydenko fit is wint ie sowieso van Gaudio en wellicht ook nog wel van Nadal of Agassi zonder wedstrijdritme.
Dan heb je nog 4095 over, waarmee je mijns inziens het beste Davydenko en Nalbandian kunt kopen. Met Nalbandian weet je het maar nooit en als Davydenko fit is wint ie sowieso van Gaudio en wellicht ook nog wel van Nadal of Agassi zonder wedstrijdritme.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello