16-03-2010, 07:15 PM
Jansoe Wrote:Dit zegt Peter paar weken terug.
Quote:Als we bij NAC en in de Arena verliezen (wat ik beiden niet verwacht) lijkt het me niet meer dan logisch dan dat ik over 3 weken nauwelijks meer in de titel geloof, want dan is het gewoon crisis in Eindhoven. Maar ik verwacht 'gewoon' minstens 4 punten in die duels.
En nu is hij na die 2 nederlagen alweer een stuk positiever over de kansen van PSV...
Peter Wrote:Alle 3 33,33% kans. Ik ben er heilig van overtuigd dat PSV Twente gaat verslaan zaterdag, maar daarmee helpen we Ajax ook enorm in het zadel.
AZ gaat de titelstrijd beslissen.
![]()
Agossie.. je snapt het weer niet? 8-[
Zondag heb ik gezien dat PSV voetballend niet onderdoet voor Ajax en Ajax heeft het hele resterende programma van PSV dit seizoen gewonnen (alleen Willem II uit krijgen ze beiden nog), dus waarom zou PSV dat dan niet kunnen? Dan blijven we Ajax voor en hoeft Twente maar 1x gelijk te spelen.
Dat het nu onrustig is in Eindhoven wil niet zeggen dat we geen kans meer hebben.. als we nou Barcelona als concurrent hadden ok, maar Twente verspeelt nog wel wat en we staan nog boven Ajax. Alleen Afellay gaan we de komende 3 potjes wel missen.
Nu zeg je weer dat ik altijd positief ben over PSV, de volgende keer als ik eens geen zege verwacht ben ik plots weer een negatieve indekker. Wat is het nou?