16-03-2010, 07:20 PM
Nee, ik snap idd niet dat je nu weer de boel recht wil lullen die je met je post hier in deze topic krom geluld hebt.
Je zegt zelf als we bij Ajax en NAC verliezen lijkt het me niet meer dan logisch dat ik nauwelijks meer in de titel geloof. NU hebben ze die wedstrijden verloren en nu geloof je er dus nog wel steeds in
Nu komt er een nieuw topic en dan zeg je dat ze alledrie evenveel kans hebben.
Daar heeft dus het vertoonde spel van PSV niets mee van doen...
Je zou gewoon eens kunnen beginnen met steeds in de verschillende topics hetzelfde te zeggen. Dat heeft niets met positief of negatief te maken. Die 2 quotes die ik hierboven aanhaalde staan recht tegenover elkaar
Je zegt zelf als we bij Ajax en NAC verliezen lijkt het me niet meer dan logisch dat ik nauwelijks meer in de titel geloof. NU hebben ze die wedstrijden verloren en nu geloof je er dus nog wel steeds in
Nu komt er een nieuw topic en dan zeg je dat ze alledrie evenveel kans hebben.
Daar heeft dus het vertoonde spel van PSV niets mee van doen...
Quote:Nu zeg je weer dat ik altijd positief ben over PSV, de volgende keer als ik eens geen zege verwacht ben ik plots weer een negatieve indekker. Wat is het nou?
Je zou gewoon eens kunnen beginnen met steeds in de verschillende topics hetzelfde te zeggen. Dat heeft niets met positief of negatief te maken. Die 2 quotes die ik hierboven aanhaalde staan recht tegenover elkaar
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Hattrick: Jansoe United (503329)