17-03-2010, 05:51 PM
Normaliter heb ik dat ook allemaal wel. Ik ben dan ook altijd een van degenen die roept welk een impact een DC-week heeft. Maar dan spelen de jongens meteen de week erna. Nu hadden de seeds allemaal een volle week rust en dan mag dat allemaal geen probleem zijn. Het zijn topsporters. Als je 2x 4 uur op de baan kunt staan in 3 dagen, kun je ook wel weer gewoon een week spelen na een week rust.
En als Djoko dat zegt, is het natuurlijk niet meteen waar. Zoals ik al zei, hij moest ergens een excuus verzinnen voor de bagel tegen Fish.
Inderdaad, dit is een discussie over meningen, maar ga dan niet de stand erbij halen of termen als 'dan begrijp je er weinig van' gebruiken.
En als Djoko dat zegt, is het natuurlijk niet meteen waar. Zoals ik al zei, hij moest ergens een excuus verzinnen voor de bagel tegen Fish.
Inderdaad, dit is een discussie over meningen, maar ga dan niet de stand erbij halen of termen als 'dan begrijp je er weinig van' gebruiken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello