05-04-2010, 10:22 PM
Mac Wrote:wel grappig dat iedereen hier zo loopt te bleren over de zeeuw terwijl bosschaart gewoon 2x precies hetzelfde doet. Begrijp me niet verkeerd ik vind het van allebei verschrikkelijk irritant maar het is gewoon typisch dat een ajax speler hier op het forum er altijd weer wordt uitgelicht.
Ik zal nu wel weer waf over me heen krijgen maar ik zeg je nu alvast ik ga er niet op in. Zoals gittermaster ook al zegt er valt niet met jou objectief te discussieren dus ik ga die discussie ook niet meer aan.
ach gut, daar heb je de huilebalk weer: als ik een andere mening heb ben ik niet objectief zijn.

maar weer typisch he, voorbeeld no 412: er wordt een ajakkessied afgezeken en dan wordt er niet over het gedrag van deze ajakkessied gereageerd door neuzen, nee, er wordt op de reacties op dat gedrag gereageerd. zooooo zielig en wederom zum kotzen.
ik heb geen zielig gedrag van boschaart gezien trouwens. is me niet opgevallen toen ik met een half oog naar de samenvatting keek. zo ken ik hem trouwens niet, en het typeert hem ook niet. maar als boschaart doorlopend hetzelfde zielige gedrag gaat vertonen als de zeeuw, krijgt hij ook de wind van voren. uiteraard niet op basis van 1 wedstrijd. ik vermoed dat hij het deed omdat hij tegen het ook door hem verafschuwde ajakkes speelde.
ontzettend laf trouwens om vantevoren aan te geven dat je de discussie niet aan wil (lees uiteraard durft). als je echt objectief zou zijn hoef je dat niet te schuwen.
typisch neuzen wegloop gedrag, dat dan weer wel. =D>