06-04-2010, 02:07 PM
waf Wrote:gittermaster Wrote:hahahahahahhahaha, waf kom op man.... Waarom naai je een rode kaart aan, met welk doel? Omdat het beter voor je ploeg is toch en omdat je dan wellicht makkelijker de wedstrijd wint? En een penalty, toch hetzelfde idee? Echt zo hilarisch hoe jij probeert mij uit te leggen dat ik graag de discussie win door geen verschil te willen zien, terwijl dat dus echt precies is wat jij niet wilt zien.
wat denk je nou toe te voegen met je hahahaha. het kan niet anders of je bent heel overtuigd van je gelijk. je argumenten steunen dat echter niet. ook in jouw voorbeeld is het niet hetzelfde idee. het is het verschil tussen iemand persoonlijk naaien en een ploeg als geheel naaien. je blijft dat verschil niet zien, wat mij betreft omdat je dat in de discussie beter uitkomt. dat is dus ook wat anders dan een discussie winnen of niet winnen, daar heb ik het niet over gehad. dat vind ik sowieso onzin, je mag best van mening verschillen. alleen ik vind de argumenten die je geeft echt slecht en je redeneert alleen naar een doel (ajakkes) toe.
Quote:En wat niveautje kleuterklas betreft;
Nog hilarischer... Juffrouw de Zeeuw naait een kaart aan, Bosschaart doet t ook, maar je straft alleen de Zeeuw? Wanneer ga je nou eens inzien, dat je zelf precies doet, waar je mij van beschuldigd, waar ik in het begin al iets over schreef, maar wat je afdeed met "dat is niet zo".
ik doe helemaal niets waar ik jou (ajakkessieden) van beschuldig. ik geef je argumenten waar je doodleuk niet op ingaat. de zeeuw is gewoon een ongelooflijk foute bokkenlul, en dan komen de kleuters hier zeggen 'ja maar hij doet het ook bleh bleh.' als dat al zo is, doet dat aan het trieste gedrag van de zeeuw niet af.
Het lijkt mij wel duidelijk wat ik denk toe te voegen met mijn hahahahahahaha, namelijk dat het lachwekkend is dat jij een onderscheid maken in het matennaaien, waarin je een pingel versieren, in het geval van (verrassend) Feyenoord van een andere orde vindt. Het doet er niets aan af dat je een heel team benadeeld met een rode kaart, dan kun je nog met 100 argumenten komen waarin je een verschil ziet tussen een individu naaien en een team naaien, maar dat slaat dus nergens op. Ten eerste is het gevolg van een pingel versieren in 9 vd 10 gevallen ook een kaart, dus ook zoals jij dat ziet het naaien van een individu, ten tweede naai je in beide gevallen het gehele team.
WAt je tweede punt betreft; mag ik je eraan helpen herinneren dat de discussie begon nadat jij inging op een post van mij waarin ik Ekslem gelijk gaf. Vervolgens heb jij t over de zeeuw, kerkhof en ik geef aan tussen JDT en MvB. Dan kun je nog 100 keer zeggen dat de kleuters zeggen, ja maar hij doet t ook, maar daar ging t in mijn geval niet eens over. Jij komt met argumenten waarin je iets wilt aangeven, waarvan ik niet eens het tegendeel heb gezegd ik gaf immers Ekslem gelijk, maw je probeert me in een bepaalde hoek te drukken, wellicht omdat dit jou in de discussie "beter uitkomt".
Wat wil je nou precies van mij horen, wat ik hier niet eerder gezegd heb?
The great old Ludwig von...