06-04-2010, 08:25 PM
harry_bierdop Wrote:waf Wrote:Quote:Kijk Suarez die zegt tenminste nog gewoon dat alles geoorloofd is om te winnen, dat praat het niet allemaal goed wat ie doet maar die is tenminste niet zo achterbaks om het na de wedstrijd nog vol te gaan houden of zelfs extra bullshit erbij te gaan verzinnen.
en ik ben het ook met hem eens, alles is geoorloofd om een wedstrijd te winnen.
Maar in hoeverre is alles ook echt ALLES en geldt dit altijd? Kijk, ik kots zo op spelers als De Zeeuw (van nu) of op spelers als Sikora dat ik ook echt over de schreef ga vs hun, alleen wel dan ook net zo smerig en laf. Als ik een De Zeeuw elke keer zo gruwelijk geniepig en laf mensen zie naaien en ik zou de week erop tegen De Zeeuw spelen dan vraag ik gerust (uiteraard naast het nodige tenentrappen en knijpen) elke keer bij een vrije trap of corner hoe het met de chemo van zijn moeder is? Eens kijken hoelang de toch al vrij gefrustreerde De Zeeuw daar mee om kan gaan. Ik weet dat 90% hier daar over heen zal vallen maar goed dat bedoel ik dus met of ook écht ALLES is geoorloofd en of dit altijd geoorloofd is? Want daar komt bij mij het verschil om de hoek, dat zou ik dus echt alleen doen bij zulke spelers (die stelselmatig matennaaien of bijvoorbeeld ook bepaalde dingen in het veld zeggen.) en verder echt nooit. Vandaar dus "Maar in hoeverre is alles ook echt ALLES en geldt dit altijd? ". Ik bedoel, zo'n simpel en kort "geintje" leverde Italië de wereldtitel op in 2006 en IMO is op zo'n moment (WK Finale) dus ALLES geoorloofd.
Tijdens de wedstrijd is er ook regelmatig kanker de zeeuw kanker de zeeuw 'gezongen'. Kreeg niet het idee dat het hem heel veel deed maar goed dat is ook lastig te zien natuurlijk.
Maar om even in te gaan op de discussie. Als sportman vind ik wel dat er een bepaalde grens moet zijn ja. Maar dat is meer omdat ik het niet echt winnen vind op het moment dat ik op zo'n manier win. Ik zou echt niet trots op mezelf kunnen zijn als ik wedstrijden op zo'n manier had gewonnen. Vraag me ook echt af of zo'n de zeeuw nou 's avonds in bed ligt en denkt yess dat heb ik maar weer even mooi geflikt. Kan dat me echt niet voorstellen namelijk maar goed wellicht is dat ook wel de reden dat ik hier elke dag achter mn computertje zit en zij daar op het veld staan. Ik weet ook niet of ik er hetzelfde over zou denken als ik inderdaad in een WK finale zou staan.
Als supporter is die grens wat vager, dan heb ik veel sneller zoiets van 3 punten is 3 punten maakt niet uit hoe. Ben ik minder blij met zulke overwinningen? Ja, natuurlijk. Interesseert dat me nog ene reet wanneer ajax aan het eind van het seizoen kampioen is? nee waarschijnlijk niet.