19-04-2010, 01:59 PM
harry_bierdop Wrote:Fabian Wrote:60 euro ?
Waarvoor?
Dugarry Wrote:Wat sip trouwens om "helemaam niets" te zingen terwijl je zelf nog nooit een prijs hebt gepakt. Als Twente dat zingt of Feyenoord bij een bekerwinst 9 mei dan kan ik me dat erg goed voorstellen, maar nek, pff, hou toch op. Trouwens heeft Ajax voorronde CL, ken je die competitie? Waarschijnlijk vliegen ze er in de voorronde of eerste ronde uit, maar dan nog wordt er in 1 maand meer verdiend dan bij nek in een compleet seizoen, stelletje huilende kleurloze gijze muizen.
Haha en daar kwam het arrogante Ajax weer om de hoek kijken. In 1 reactie samengevat waarom heel Nederland op Ajax kotst.
Wel stoer hoor dat jullie in een maand evenveel verdienen als NEK in een jaar, poeh zeg. Ook wel stoer dat Ajax al zoveel gewonnen heeft en wij nog nooit iets, echt ook een goede reden om er eens serieus over te denken voor Ajax te worden hahaen dan ook nog een Calimero erachter zetten, das nog het mooiste. Maar goed, ik kan begrijpen dat iemand die het zo hoog in de bol heeft denkt dat dit alleen maar wordt gezongen als het om Ajax gaat en dat als FEY/PSV/AZ hier kampioen kan worden dat iedereen het hele stadion de polonaise loopt maar nee sorry, dat is helaas niet het geval. Zelfs als Been hier kampioen zou kunnen worden en ze worden het niet zal er Helemaal niet in R'dam worden gezongen.
Als ik net zo stoer als jou had willen zijn dan was ik wel voor Barca of voor United geworden en dan had ik hier een hele stoere reactie neer gezet over dat het nietige zielig kleine Ajax al 15 jaar geen europese prijs meer gepakt heeft en hoeveel we wel niet per maand verdienen (had ik dan wel het recht gehad om het te zingen?). Dat jij nu, 2 weken voor de wedstrijd, al de moeite neemt om hier zo'n reactie als hierboven neer te zetten als 1 of andere dorpsgek uit Nijmegen hier 1 zinnetje neer kwatst is alleen maar een stimulans en bevestiging om het te zingen mocht het 2 mei 16.22 zo ver zijn dat Twente kampioen is. Kan je mij trouwens vertellen waar ik kan vinden bij hoeveel gewonnen wedstrijden, hoeveel gewonnen bekers en hoeveel gewonnen titels je in Nederland het recht hebt om "Helemaal niets in Amsterdam" te zingen als je tegen het grote Ajax speelt? Dat zou wel fijn zijn, dan kan ik daar rekening mee houden.
:

Rustig Harry, als jij je zo opwindt lig je ten tijde van het gezang in het Rijnstate ziekenhuis :wink: