26-04-2010, 09:33 AM
gittermaster Wrote:mwoah, ik vond Feyenoord niet zo slecht hoor. Had een zwakker feyenoord verwacht. Op het middenveld konden ze in de tweede helft redelijk combineren en dat kunnen niet veel teams in de arena...
Ik vond Ajax afgezien van het eerste kwartier wel slecht, kwam misschien ook een beetje door de tactiek van Feyenoord. In de rust denk ik dat Been iets gezegd heeft in de trend van "laten we proberen er uit de counter er in ieder geval 1 te maken" en Jol iets heeft gezegd in de trend van "laat ze maar komen tot de 16 en van daaruit verdedigen" wat resulteerde in een zeer saaie tweede helft.
het is slecht dat je zo begint, maar goed, een jonge keeper kun je dit niet verwijten.
ik denk dat het zinloos is de minuten 7-90 te analyseren. ajakkes wil eigenlijk geen tegengoal, feyenoord gaat niet blind aanvallen omdat er nog een terugwedstrijd komt, terwijl feyenoord erg goed is in reactievoetbal (jammer van die kutbal van toamsson op el amadi de eerse minuut) en juist niet in voetbal op de helft van de tegenstander. te weinig kwaliteit voorin.
dat is ook gelijk de reden dat het in de thuiswedstrijd wss niet gekeerd zal kunnen worden. maar je weet nooit, de bal is rond. als het nu nog uitverkocht raakt houdt feyenoord er een aardige recette aan over. alle beetjes helpen.