29-04-2010, 08:39 PM
Mag ik vorige week Gonzalez noemen, een hele dure die achteraf blesse was. Volandri had vandaag moeten winnen. Stond 3-1 voor in de TB maar choekt hem weg door een makkelijke forehand en een E-niveau volley. Wie heeft zijn tegenstander? Juist ja Buurs. Wie komt er dan goed weg? Youzhny die achteraf zei dat ie ziek was etc etc. Wawrinka veegde de vloer aan met Soderling en hier was totaal geen geluksfactor aanwezig. Tegen Berdych was hij in de 3e set ook de betere speler
Ik zou zeggen : kijk effe naar de teams van de vorige weken. Ga mij dan maar eens vertellen waar het enorm heeft meegezeten
Maar ik hoor vaak alleen de 2/3 grootste betweters van het forum hier over. Mogen jullie doen hoor....Ik hou ook van jullie [gay] ...Ach Buurs ik sta 17e en ben slechts figurant in dit spel
Ik zou zeggen : kijk effe naar de teams van de vorige weken. Ga mij dan maar eens vertellen waar het enorm heeft meegezeten
Maar ik hoor vaak alleen de 2/3 grootste betweters van het forum hier over. Mogen jullie doen hoor....Ik hou ook van jullie [gay] ...Ach Buurs ik sta 17e en ben slechts figurant in dit spel

Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...