03-05-2010, 11:10 AM
harry_bierdop Wrote:Wedstrijd? :waf:
Ik moest serieus op een gegeven moment vragen hoeveel het stond, wij zaten 80 minuten lang alleen maar te ouwehoeren haha. Na de 0-1 wist ik het wel (daarvoor ook al wel maar dan heb je nog ijdele hoop). Die 0-4 was het mooist, wij zaten met een paar man te lullen ergens over en er gaan 3 ajacieden vrij op Baart af en er is nog niet eens 1 iemand die ff stopt met praten of wat roept of iig iets doet als opkijken ofzo. We keken wel maar verder praatte iedereen gewoon rustig door zonder zich 1 seconde druk te maken over de 17 vrijstaande ajacieden. Toch wel blij dat het nu afgelopen is want echt voor de kat ze kut spelen zoals wij laatste 2 wedstrijden is toch ook niks. VVV uit 2 weken terug ging ook al zo. Het was de op één na slechtste uitwedstrijd van het jaar (DH uit was nog slechter) maar wel de grootste schik gehad van het hele jaar. 25 graden, auto-combi, geen zak meer op het spel en iedereen bezopen. Ik kan me echt helemaal niks herinneren hoe NEC laatste 2 wedstrijden gespeeld (qua spel) heeft en dat komt echt niet door het bier maar gewoon uit pure desinteresse want je vind alles wel best en heb 10 keer meer lol met de mensen om je heen dan vanwege die bal die ergens over het veld rolt.
Hetzelfde bij onze vriendengroep tijdens de laatste thuiswedstrijd tegen NAC. Beetje ouwehoeren met z'n allen, beetje wedstrijd volgen. Heerenveen krijgt een penalty, Sibon mist en een 5-jarig jongetje die heel hard begint te juichen nadat ten Rouwelaar de bal achter tikte: "Jáááááááááááááá, een corner!" Wij uiteraard lachen....en balen dat de penal gemist werd? Nee, eigenlijk niet. Heeft zo moeten zijn, denk ik. Klote seizoen, dus dat moet je thuis voor eigen publiek in stijl afsluiten en dat kan prima met een een gemiste penal.
Oh, my god, we bought Kenny!