04-05-2010, 02:28 PM
Berend Botje Wrote:Dat 'helemaal niets in Amsterdam' dat ik nu al een aantal malen heb gelezen, begrijp ik niet zo goed, tweede plaats in de competitie, deelname aan de voorronde Champions League, met kans op plaatsing voor het hoofdtoernooi, KNVB-beker (of dat nu een prijs is of niet). En meer dan 100 doelpunten gescoord, minste aantal doelpunten tegen en topscorer (ik weet wel daar heb je verder allemaal niets aan, maar het is toch leuk). Als dat helemaal niets is, wat hebben de andere clubs behalve FC Twente dan?
ajakkes heeft de beker nog niet he... als ze die winnen hebben ze wel wat, maar tot op heden hebben ze helemaal niets.
az heeft de jc schaal gewonnen en ook de andere clubs hebben idd helemaal niets. maar die clubs zijn dat gewend. maar als je dat wilt mag je gerust met een volle aarsrena zingen dat ze helemaal niets hebben in almelo en/of venlo.
de andere zaken die je noemt zijn leuk voor john frederikstadt, maar daar koop je natuurlijk geen ene reet voor en het is iig geen prijs. het gaat om het aantal punten en niet om het aantal doelpunten. als dat zo was had twente er immers wel meer gemaakt.