15-11-2005, 12:05 AM
Bredanaar Wrote:Ekslem Wrote:Maduro mist 'de motivatie' voor Jong Oranje
Volgens bondscoach Foppe de Haan miste de Ajax-middenvelder Hedwiges Maduro 'de motivatie' om nog voor Jong Oranje uit te komen. Dat meldde de presentator Humberto Tan op Talpa.
De Haan zou hem graag willen gebruiken in het duel tegen Slovenië. Woensdag speelt Jong Oranje dan de bindende laatste kwalificatiewedstrijd in Heerenveen tegen Slovenie. Urby Emanuelson en Feyenoorder Romeo Castelen is wel van Oranje naar Jong Oranje gehaald zelfde geldt voor AZ-verdediger Vlaar.
Als dit waar is, vind ik hem een over het paard getilde zak hooi!
Zozo, na de voetbalinsite van vanavond is toch wel duidelijk dat iemand beneven de waarheid spreekt: Bassie, de Haan of Maduro.
Foppe zei duidelijk door de telefoon dat van Basten tegen hem had gezegd dat Maduiro liever niet voor Jong Oranje speelde. Maduro zei door de telefoon dat hij heel graag voor Jong Oranje uitkomt en dat hij nooit iets dergelijks heeft gezegd.![]()
alle drie kunnen gelijk hebben. volgens mij typisch gevalletje van spraakverwarring.
maduro heeft denk ik gezegd dat hij niet lekker in zijn vel zit en dat hij eigenlijk (in deze vorm?) niet voor jong oranje wil uitkomen, van basten zegt dat maduro liever niet in jong oranje wil ballen (deze zin kun je op 2 manieren interpreteren, hij wil nu niet voor jong-oranje uitkomen of hij wil nooit meer voor jong-oranje uitkomen).
storm in een glas water.