26-05-2010, 03:32 PM
Marshall Wrote:Ik hoorde hetzelfde via een collega inderdaad. Lens en Schaars schijnen niveau zonder problemen aan te kunnen, Vlaar niet.
Ondanks dat Vlaar weinig tot geen ervaring heeft op het topniveau vind ik dit ook vreemd. Aan de andere kant, waarom zou Zwartkruis dit in de wereld brengen als het onzin is?
(en dan nu eens een realistische inschatting Waf, niet weer een of andere complottheorie)
het kan toch een vriendje zijn van ooijer of boula?
het viel me wel op dat ook derksen vaak negatief sprak over vlaar. zoals bij die laatste oefenwedstrijd tegen amerika: het is duidelijk dat vlaar dit niveau niet aankan. je reinste kolder wat mij betreft, het was amerika maar hoor. misschien een beetje zenuwachtige start, maar als je daar niet doorheen kunt kijken.
kijk, als je de prestaties van vlaar bagatelliseert levert hij voor feyenoord minder op. dat is dus imo altijd zo he, spelers van ajakkes worden ten onrechte opgehemeld en leveren veel op (van de meyde 8 mio, bijbal 18 mio) en spelers van feyenoord worden lekker extra afgekraakt waardoor je ze aan de straatstenen niet kwijtkunt. nou zal je die mening wel moeten relativeren, maar een kern van waarheid zit er wel in. hoe je het ook wendt of keert, voor feyenoord is het ongunstig als vlaar niet meegaat 'omdat als feit wordt gepresenteerd dat hij het niveau niet zou aankunnen'.
maar goed, misschien speelde vlaar wel voorzichtig ivm zijn blessure. die had hij immers al langer. ik vind dat hij een van de beste verdedigers in de eredivisie is geweest en iig beter dan ooijer, dus dan kan ik me gewoon niet voorstellen dat je zulke uitspraken zonder belang doet. deze mening is onlogisch en daarom voor mij verdacht.