27-05-2010, 06:27 PM
Er zijn genoeg voorbeelden van managers die hoog eindigen door niet laf te spelen, Hag bijvoorbeeld. En de vergelijking met die WK-poule is wederom onjuist. Wij zouden een WK-poule invullen hoe we denken dat het gebeurt en alles consequent doorrekenen. Jullie zouden kijken waar je op de lange termijn het meeste punten mee kunt halen, evt door inconsequent door te rekenen, en daarmee win je dus vrijwel nooit de poule.
En je kunt ook gewoon toegeven dat het saai en zeker is, maar dat het wel de winnende tactiek is. Dan zijn we het eens. Je mag ook wel weer elke keer met allerlei irrelevante voorbeelden komen en de stand erbij halen, maar dan ga ik erop in.
En je kunt ook gewoon toegeven dat het saai en zeker is, maar dat het wel de winnende tactiek is. Dan zijn we het eens. Je mag ook wel weer elke keer met allerlei irrelevante voorbeelden komen en de stand erbij halen, maar dan ga ik erop in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello