09-06-2010, 02:20 PM
Marshall Wrote:Maar Waf, jij bent geweldig! Dat weet ik toch al. Dat weten we toch allemaal al?
Men noemt dat taalkundig een stijlfiguur, binnen de NLP noemt men dat een Universal Quatifier. Zul jij toch juist bekend mee moeten zijn als grootmeester der complottheoriën.
ik zeg niet dat ik geweldig ben he, dat is weer een werkelijkheid die je creert. kennelijk ook een stijlfiguur, zeg maar geen stijl figuur.
je prestenteert hier als feit van algemene bekendheid dat paars niet deugde. absoluut gelul wat mij betreft, kok en zalm was meer dan prima, en erg goede mp en een erg goede finaciele man. beiden hebben we niet meer gehad sindsdien.
en alleen omdat fortuyn ging roepen dat het een puinhoop was, was het waar zeker? het was na 8 jaar gewoon klaar, uitgewerkt, met als het toppunt een overzure melkert die het allemaal niet aankon. nederland wilde even wat anders, kwestie van houdbaarheidsdatum.
maar zelden iemand van pvda of vvd heeft gezegd: nooit meer. gewoon lariekoek.
Quote:Het feit dat er een boekske geschreven wordt geeft genoeg te denken over het beleid. Waar rook is is vuur...
Jij geeft aan dat Paars prima was, kun je dat specificeren? Waar was het op? Hoe was het op?
het was een boek van fortuyn man. die haalde 25 zetels, dan blijven er nog 125 over hoor. en ik heb er geen boek van (bv) wilders voor nodig om bos een onbetrouwbare hond te vinden en om te zien dat een coalitie cda/pvda gewoon kut was omdat ze elkaar niet vertrouwden.