20-06-2010, 10:20 AM
gittermaster Wrote:denemarken-kameroen vind ik gewoon de mooiste wedstrijd dit wk tot nu toe...
was leuk, maar natuurlijk wel een zeer matig niveau.
tomasson had er trouwens wel eentje mogen maken. ik snap denemarken ook niet echt hoor. ze hadden vol voor nog een goal moeten gaan, nu moeten ze winnen van japan, bij nog 1 goal hadden ze gelijk mogen spelen. bij een gelijkspel hadden ze ook moeten winnen van japan, dus ik begrijp niet dat ze er niet wat geconcentreerder voor gingen.
net zoals heel hilversum riep dat we bij een gelijkspel tussen die twee naar de volgende ronde zouden gaan, terwijl niemand er op kwam dat dat ook bij een overwinning van denemarken zo zou zijn. kan ik me lekker druk om maken.
nederland was weer prima trouwens. zo doe je dat, doelpuntje maken en gaan. goed gekeept van stekelvarken (gewoon de ballen zo pakken dat je de tgenstander niet de indruk geeft dat schieten ergens toe leidt) en uitstekend gevoetbald door van bommel.
vd vaart maakte gewoon dezelfde fout. het is dat hij belangrijk is bij vrije trappen en corners, maar anders had ik hem er al lang uitgetrapt.