23-06-2010, 07:00 PM
mindlight Wrote:Ik zeg niet dat ik het als laag zie, maar het is wel een jij-bak, en dus een zwaktebod.Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ik zal me niet verlagen tot dezelfde jij-bak als jij, maar ten eerste hoor ik jou ook niet over Dolgo en stond je eerder bij wijze van spreken bij elke gamewinst van Monfils al op de banken.Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:U vraagt wij draaien. MonfilsWederom erg makkelijk aangezien ik sowieso een stuk minder op het forum ben nu. En met zo'n loting hoef ik ook geen pet af te nemen.![]()
Jouw held Dolgopolov gaat ook lekker trouwens de laatste weken, maar hoor ik je ook vrij weinig over.
Haha, als dat een reden is had je jouw opmerking over Monfils ook niet hoeven maken, ik ben hier minder dan jij.... En dat laatste argument geldt ook voor Monfils.
Dat valt wel mee, en ik moet wel op het forum zijn om uberhaupt voor hem te kunnen juichen. En als dit al een jij-bak is die je als laag ziet ben je wel erg kleinzerig. Maar ik heb vandaag totaal geen zin in jouw aantijgingen en gezeur, dus ga er niet meer op in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello