25-06-2010, 01:53 PM
Ad Wim Wrote:En vrijwel de hele wereld kan niet meer normaal iets zeggen zonder smileys, maar ik had van jou toch wel verwacht dat je wel kunt interpreteren. Gezien ons verleden is ook gelul, want ik ben niet rancuneus. Ik vind alleen dat je heel slecht discussieert.
heb ik je ook gewoon uitgelegd he, jij maakt nooit een grap hier. je bedoelde het wel degelijk beledigend en laatdunkend, daar had ik alleen over getwijfeld als je die opmerking over de formatie achterwege had gelaten. nu dus niet.
en mijn stellige overtuiging is dat je dat zelf ook inziet en het enige dat je dan nog kunt zeggen is dat het je bedoeling niet was en dat ik het verkeerd interpreteer. gewoon ontzettend terugkrabbelend gedrag wat mij betreft, maar laat het al waar zijn, dan nog heb je dit allemaal aan je zelf te danken door daar niet direct duidelijk over te zijn. je doet net of het hier voor iedereen duidelijk moet zijn of je niet rancuneus bent. hoe moet ik dat nou weten? het enige dat ik van je weet is dat je ontzettend (misplaatst) arrogant bent en dat je niet kunt discussieren. :excited: