04-07-2010, 06:32 PM
Ik had anders Nadal gehad samen met Federer, maar ik was niet zeker of Nadal wel helemaal fit was.
Met die loting vond ik het een te groot risico.
Federer ik had sowieso gekozen, aangezien ik me niet kon voorstellen dat hij óók hier zo falen....
Ik vind dit scenario echt prachtig.
Federer die steeds verder afzakt en Nadal die ongenaakbaar is.
Met die loting vond ik het een te groot risico.
Federer ik had sowieso gekozen, aangezien ik me niet kon voorstellen dat hij óók hier zo falen....
Ik vind dit scenario echt prachtig.
Federer die steeds verder afzakt en Nadal die ongenaakbaar is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.