23-11-2005, 11:12 AM
De 27-jarige Rebecca Loos is onlangs in het huwelijksbootje gestapt met het bekende lingeriemodel Jenny Shimizu. Met haar lesbische trouwerij hoopt Loos haar nieuwe tv format Power Lesbians op Sky TV in de belangstelling te zetten.
Loos dook naar eigen zeggen vorig jaar de koffer in met David Beckham, hetgeen voor de nodige media-ophef zorgde. Ook kwam ze in het nieuws na het aftrekken van een varken. In haar nieuwe programma
Loos dook naar eigen zeggen vorig jaar de koffer in met David Beckham, hetgeen voor de nodige media-ophef zorgde. Ook kwam ze in het nieuws na het aftrekken van een varken. In haar nieuwe programma
Quote:zal ze op zoek gaan naar beroemde en/of machtige lesbiennes in Hollywood.
Nu is ze dus getrouwd met Jenny Shimizu (foto rechts), een lesbisch model dat onder andere voor Calvin Klein werkte. Loos heeft nooit haar biseksuele geaardheid ontkend. Ze bekende in een krant: "Vrijen met vrouwen is veel lekkerder. Bij hen voel ik me veel meer op mijn gemak dan bij mannen." Toch was Beckhem best aardig in bed, maar had ze betere minnaars gehad.
Zelf beschouwt Loos zich niet als een slet. Daarover zegt ze: "Ik ben helemaal geen del. Sinds David ben ik hooguit met twee mannen en twee vrouwen naar bed geweest. Ik ben echt niet het type dat met iedereen in bed duikt." (Fok/Nieuwsblad)
Lesbian super-model Jenny Shimizu was discovered by a photographer when she was riding her motorcycle with her girlfriend in Los Angeles. She has definitely taken advantage of her fame. Jenny told 'Genre' magazine that "I've already been with every fine girl there is in the world. There's no one else. I've even French-kissed Christy Turlington."
Below are the women she's known to have been involved with one or the other way:
Madonna: Both of them say there were only friends during that period when Jenny stayed at Madonna's Miami mansion and the two of them were seen everywhere together.
Ione Skye: Has said that it was Jenny who "brought her into the Lesbian nation." They met each other in 1995 and began a romantic relationship.
Angelina Jolie: They met on the set of the 1996 movie 'Foxfire' and became lovers.