23-11-2005, 12:23 PM
De tweejaarlijkse supportersavond is een gelegenheid om de beleidsbepalers en de trainer aan de tand te voelen. Deze editie, de derde in anderhalf jaar tijd, werd van die mogelijkheid maar mondjesmaat gebruik van gemaakt; criticasters bleven veelal thuis of op hun kruk in de ARKE Lounge zitten. Het was tekenend dat het meeste spektakel in de pauze plaatsvond, toen het boek 40 Jaar FC Twente werd gepresenteerd en diverse oud-spelers een exemplaar in ontvangst mochten nemen. Was er dan nog nieuws te melden? Er heeft zich volgens Plageman nog geen club voor Majstorovic gemeld, maar de leiding houdt er rekening mee dat Twente niet zijn eindstation is. Berglund staat op de lijst van (72!) spelers die gevolgd worden, maar Coolen was in Denemarken voor een aantal andere spelers. En die straalverwarming in het stadion... die komt er, met een beetje hulp van de sponsoren.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen