24-09-2010, 09:37 AM
mindlight Wrote:Ik ben zeker onder de indruk van Dimitrov de laatste maanden, maar laten we niet vergeten dat hij 1,5 jaar compleet gefaald heeft. Blijkbaar is dat een fase waar sommige spelers doorheen moeten, maar ik vind het wat makkelijk om dan na een paar goede maanden ineens van afbranden naar ophemelen te gaan. Ben benieuwd hoe hij het op de ATP tour zal doen.Hij heeft ook 1,5 jaar gefaald, maar dat komt voornamelijk door Peter Lundgren die hem verbood challengers te spelen en hem vooral op zijn fysiek te trainen. Maar van wedstrijden spelen, meemaken, winnen, verliezen word je beter denk ik en in die fase zit ie nu. En het zijn ook niet de sterkste challengers, maar hij wint ze wel, itt Harrison en zeker Tomic.
Tomic gaat volgende week trouwens wel Kuala Lumpur spelen, daar kan hij een mooi slagje slaan.
Trouwens, Tomic faalt ook al jaren, muv Australië...
En ik heb hem ook afgebrand, alhoewel, meer de organisaties die hem telkens WCs gaven, maar daar kun je toch op terug komen? Na deze week staat ie aardig in de buurt van de top 100, daar zijn Tomic en Harrison nog een heel end vanaf.
En nu vind ik dus wel dat ie een WC verdient ergens in Azië.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello