12-10-2010, 02:07 PM
Haggie Wrote:Mijn fout. Is iets niet helemaal goed gegaan. Had uiteraard ook een reactie geplaatst :wink:
Ik vind het schelden altijd overdreven. Als ik daaraan denk, denk ik aan Henk Timmer.
Hij was de koning in het overdrijven ervan. Ik vind het juist wel stijl hebben, zoals die redding van Stekelenburg op Kaka en dan niet woedend reageren.
Je wilt dan toch weer extra de aandacht op je hebben door je verdediging verrot te schelden.
Ik heb nu toevallig Eredivisie Live opstaan (ik zapte erlangs) en zie ten Rouwelaar. Ik vind dat hij maar eens normaal moet doen. Ooit een hele verdedigingslijn de keeper verrot zien schelden na een blunder?
timmer deed dat idd. heel irritant. van timmer kon ik het ook niet hebben. kijk, als je nou een topkeeper bent dan mag je mauwen, anders niet. het leek er op of hij het deed om tijd te rekken. niet de bal gaan halen die net naast geschoten is, maar niet eens kijken waar hij terecht komt en meteen gaan schelden op degene die hem heeft laten schieten (om vervolgens weer voledig mis te grabbelen bij een corner....)
bij stekelenburg past het ook niet. sar deed het af en toe wel dacht ik, maar dat is juist krachtig, alleen doen als het moet.
al met al blijf ik het een leuke invalshoek van een column vinden, er is idd wel wat veranderd aan keepers. en ja stukjes over joop hiele vind ik altijd leuk, daar was ik vroeger enorm fan van.