01-11-2010, 12:01 PM
Sjaak Wrote:Ik denk een eenvoudige 2-0.
Verkeerd gedacht, ghe ghe.
D'r an met de lippe Wrote:Vret Mien Gras Wrote:En geen rode kaart pakken
Ik neem aan dat je voor PSV spreekt? Aangezien 10 Heraclieden namens de 2-voudig landskampioen in stijl lieten zien hoe je 11 fct'ers moet bedwingen. De kers op de slagroom werd aangebracht door 10 spelers van Tottenham waarvoor Almelose dank.
Ja tuurlijk, dat plonnenvolk uit Almelo zat fanatiek op de tribune te schreeuwen vooraf en tijdens de wedstrijd. Ze bedwongen met tien man FCT netjes.
Maar als kers op de slagroom zagen we hoe onze Amsterdamse vrinden de schreeuwlelijkerds uit Almelo eventjes opzij zetten :wink:
Was gisteren in Almelo in een tankstation toto formuliertjes aan het invullen last minute, dat plonnenvolk om me heen (en het was druk daar) hoorde ik alleen met met afgunst schelden met de ergste ziekte wat er bestaat over onze rode trots uit Twente. En dat terwijl ze een toto aan het invullen zijn van andere clubs. Ik moest er om lachen, en ze keken me raar aan. Toen liet ik ze zien dat ik gokte op een overwinning van Feyenoord en dachten ze dat ik daarom moest lachen.
Peter Wrote:Douglas moet zo snel mogelijk weg uit Nederland. In deze duels is hij geweldig, maar tegen de kleintjes zie je gewoon dat hij zoveel beter is dan de tegenstanders dat hij zich gaat 'vervelen' en rare fratsen uithaalt. Voor zijn (nog verdere) ontwikkeling moet hij iedere week zulke duels spelen.
Twente heeft dit verdiend gewonnen, speelden precies zoals Preud'homme dat aanhangt.. balbezit boeit niet, als je maar kansen creëert.
Kan me echter ook na gisteren nog niet voorstellen dat Twente het weer 34 duels volhoudt. Ruiz wil toch nog weg in de winter?
Tukkers sowieso gefeliciteerd met deze mooie zege! :cheers:
PSV rest maar 1 ding: komend weekend winnen in Utrecht. Dan zet je dit weer lekker recht. Meteen weer puntverlies en je komt in een lelijke sleur aan het begin van een maand met nog meer zeer lastige duels. November gaat PSV maken of kraken.
Thanks voor felicitatie.
En nu lees in op de VI site dat Derksen weer schrijft dat Janko een miskoop is. Dus met andere woorden, als we een veel meer scorende spits hadden gekocht waren we nu al bijna kampioen geweest. Ik begin die Derksen steeds meer dom uit zijn nek lullen. Wat een koekebakker.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]