01-11-2010, 10:21 PM
Allen,
Vrij vroeg dit jaar, maar ik heb er alvast zin in.
Ik ben inmiddels al enthousiast bezig met de nieuwe site voor volgend seizoen en er staan weer een aantal mooie verbeteringen op het programma:
- inside scrolling, waardoor belangrijke informatie altijd bovenaan blijft staan
- beschikbare budget nu constant zichtbaar in de bovenregel
- pagina's in de stand, waarbij je eigen regel gehighlight is
- betere overgang van weken waarbij de statistieken van de week ervoor blijven staan als de database open is en de huidige statistieken komen als de database gesloten is
- meer mogelijkheden om te sorteren bij de statistieken
- algemene statistieken worden automatisch geupdate eens per dag
- teams van deze week en de week ervoor op de profiel pagina als de database open is
- automatische 80% berekening voor 0 scores
Ook voor de admins zijn er weer wat verbeteringen waardoor het werk van hun weer minder tijd in beslag zal nemen.
Uiteraard hoop ik dat jullie allemaal volgend jaar ook weer meedoen.
Mochten jullie nog ideeen hebben voor meer verbeteringen zet ze dan even neer in dit topic, dan kan ik er de komende maanden mee aan de slag!
Vrij vroeg dit jaar, maar ik heb er alvast zin in.
Ik ben inmiddels al enthousiast bezig met de nieuwe site voor volgend seizoen en er staan weer een aantal mooie verbeteringen op het programma:
- inside scrolling, waardoor belangrijke informatie altijd bovenaan blijft staan
- beschikbare budget nu constant zichtbaar in de bovenregel
- pagina's in de stand, waarbij je eigen regel gehighlight is
- betere overgang van weken waarbij de statistieken van de week ervoor blijven staan als de database open is en de huidige statistieken komen als de database gesloten is
- meer mogelijkheden om te sorteren bij de statistieken
- algemene statistieken worden automatisch geupdate eens per dag
- teams van deze week en de week ervoor op de profiel pagina als de database open is
- automatische 80% berekening voor 0 scores
Ook voor de admins zijn er weer wat verbeteringen waardoor het werk van hun weer minder tijd in beslag zal nemen.
Uiteraard hoop ik dat jullie allemaal volgend jaar ook weer meedoen.
Mochten jullie nog ideeen hebben voor meer verbeteringen zet ze dan even neer in dit topic, dan kan ik er de komende maanden mee aan de slag!