05-11-2010, 04:42 PM
waf Wrote:Vret Mien Gras Wrote:waf Wrote:Vret Mien Gras Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Was gisteren in Almelo in een tankstation toto formuliertjes aan het invullen last minute, dat plonnenvolk om me heen (en het was druk daar) hoorde ik alleen met met afgunst schelden met de ergste ziekte wat er bestaat over onze rode trots uit Twente.
Jullie clubnaam uitspreken wordt in Almelo gezien als hoe Rijssenaren tegen godslastering aankijken. Vandaar dat men naar alternatieven zoekt.
Het is bijna net zo triest als dat plonnenvolk uit Rotterdam wat elke keer weer vuurwerkgeluiden maakt.
nee jullie, met je trommels! :nanana:
Haha, dat is bananen met dildo's vergelijken.
Er zal maar in Rotterdam een groot gaslek zijn en er wordt een wijk weggevaagd en dan beginnen de Amsterdammers en de rest van Nederland met sissende geluiden tijdens de wedstrijden, dan wil dat plonnenvolk uit Rotterdam wel eens horen..........
ik ken wel een wijk waar ik weinig problemen heb met een gaslek!
ik vind die vuurwerkgeluiden ook helegaar niet geestig hoor maar toch zijn we de beste supporters van het land. :nanana:
Als jullie dan nu ook nog eens trommels zouden hebben waren jullie de beste van Europa :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]